2014. május 25., vasárnap

Blue sky

Egy újabb szín, amivel a fényképezőgépem nem tud megküzdeni. A NYC - Blue Sky egy gyönyörű türkiz zöld, vagy mondjuk zöldes-kék, ami frissen inkább zöldes, később kékes, de semmi esetre sem egy egyszerű, uncsi kék, mint amilyennek a fotómasina beállítja. Egy kis szerkesztéssel próbáltam a színt élénkebbé tenni, de így se mondanám, hogy azt adja vissza, amit látok. A második kép közelebb áll az igazi színhez.



Felhasznált lakkok:
türkiz: NYC - 320 Blue sky
arany: China Glaze - Mingle with kringle

2 megjegyzés:

  1. Ezt a lakkot ismerem, és most átérzem a kínlódásod-hezitálásod a fotók kapcsán, mert igazad van, tényleg nehéz pontosan visszaadni a valós színt fotóval, és gondolom, az is csavar a dolgon egyet, ahogy én a monitoromon látom a fotót.
    Mindenesetre ezt a lakkot majdnem megvettem anno, olyan jól eltalált árnyalat....szét is nézek a márka polcánál, mert felkenve rajtad olyan minőségi benyomást kelt......
    Mondjuk én már úgy vagyok veled, hogy ha alkoholos filccel kifestenéd a körmödet, és befotóznád ide, szerintem az is minőségi benyomást keltene! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy megérted a szenvedésemet, nagyon jól esik az együttérzés! :D
      Nem tudok elfogulatlanul beszélni erről a lakkról, IMÁDOM. Főleg a színét, de úgy rémlik tartós is volt rajtam, ami ugye - mint már írtam neked - nagy csoda.
      Szóval ennek a lakknak imádatos a színe, nem vagyok marketinges, de ha megteheted, vedd meg! :D :D
      Április elsejére csinálok neked címezve egy alkoholos filces körmöt! :D

      Törlés