2014. augusztus 14., csütörtök

Öreg körömlakk nem vén körömlakk!

A mai, kicsit rendhagyó posztnak a főszereplője nem egy nail art, hanem két igazán retro körömlakk.

Kérem szépen, ezek már legalább egy 15 éves tisztes kort megéltek! És még mindig használhatóak! Természetesen kell őket hígítani, na de ezeket legalább lehet... (Nem úgy, mint egy tavaly decemberi H&M-es lakkot, ami olyan ragacsos rágóvá vált, hogy lassan elrágcsálhatnám. ) Egy szó, mint száz: öreg körömlakk nem vén körömlakk!



Egy nagyon szép bogyószín és egy narancsos piros.



Felhasznált lakkok: csak az érdekesség kedvéért :D
téglavörös: Constance Carroll - 282 Ochre
bogyószín: Constance Carroll - 284 Cranberry

Nektek milyen idős a legrégebbi lakkotok? A Constance Carroll márkára emlékeztek még? :)

6 megjegyzés:

  1. Wow! Ebből látszik, hogy a régi dolgok jobbak: )
    Nekem is közel 10 éves lakkom a legrégebbi, igaz már nem használom, mert nem az én világom: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy valamit máshogy csináltak akkor, ha csak a lakkokra gondolok :) Szempont volt a tartósság... Azért a tied se fiatal csirke! Persze, ha valahogy becsempésznéd egy maniba, szívesen megnézném :D Én se hordom most ezeket a színeket, de nem hagyhattam ki, hogy ne mutassam be. :)

      Törlés
  2. Anno még én is használtam édesanyám körömlakkjait, volt, amit hígítani sem kellett, simán fel tudtam kenni. Persze azóta már megváltunk tőlük, de amíg megvoltak, imádtam mindet! Ezek is nagyon szép színek, főleg a sötétebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek is anyukám lakkjai :) és köszönik a bókot! :)

      Törlés
  3. Tényleg jól néz ki még mindkettő. Tudod hogy van ez, régebb a minőségre gyúrtak, ma meg már arra, hogy minél hamarabb új darabra legyen szükséged, legyen szó harisnyáról, háztartási gépről vagy épp körömlakkról - a sort pedig nyugodtan lehet folytatni. :/

    VálaszTörlés