2014. november 25., kedd

ManiCute - Mesevilág

Sziasztok! Kicsit késve és szétesve, de itt vagyok.

A tegnapi Manikűrvadász mellett nem akartuk leterhelni az író-olvasó társadalmat egy ManiCute körrel, így egy nappal elcsúsztattuk a megjelenést.
Nem is értem, hogy nem tűnt fel senkinek!?
Oké, vége a viccelődésnek, nézzük a tényeket.

Mai témánkkal a mesék világába kívánjuk elkalauzolni a kedves látogatókat. Van, akit ez a téma ne mozgatna meg? :)



Én egyből a Kisvakond mellett tettem le a voksomat, most ő a kedvencem. Aranyos, naiv, aki bár jót akar, de mindig galiba lesz belőle.




A pár napos körmös kihagyásom után ezzel kezdtem a lakkozásba való visszatérést, így nem volt kedvem túlbonyolítani.
Először a Kisvakond született meg, aztán, hogy mégse legyen olyan egyedül, rajzoltam neki egy barátot. Hát ennyi.

Jó éjt! :)

Felhasznált lakkok:
fekete: Moyra - 35
barna: Enjoy Color - 91
nude: Color Workshop
fehér: Moyra - 03
olívazöld: Essence - 161 Ciao Oliviero
smaragdzöld: P2 Color victim - 620 Artful
világoszöld: Essence - 150 Upper green side
piros: P2 Volume gloss - 008 Beach babe





24 megjegyzés:

  1. De édi, imádtam a kisvakondot! Most értünk haza én is az egyik kedvencemet fogom megfesteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Hajrá, hajrá, várom a te kedvencedet! :))

      Törlés
  2. Szuper lett, nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Zizitim, nagyon kedves tőled! :)

      Törlés
  3. A kedvenc mesém! :) Nagyon cuki lett a vakond!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! :)) És köszönöm szépen!

      Törlés
  4. Wow, szuper lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  5. Hát ez valami elképesztő *-* Nagyon ügyes vagy !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Niki! A te Tigrised is nagyon ott van! :)

      Törlés
  6. A manikűr nagyon aranyos lett! Én kiskoromban sosem szerettem ezt a mesefilmet, fogalmam nincs, miért, de mindig ellenszenves volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Lehet azért, mert olyan buta a vakond, hogy már fáj! XD

      Törlés
  7. Le a kalappal, elsőosztályú manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most elpirultam! :) Köszönöm szépen a kedves szavakat! :)

      Törlés