2014. november 7., péntek

Ötlettolvaj #3

Itt a péntek, itt a következő Ötlettolvaj.



Ismét a Pinterestről hoztam az inspirációt egy kis SBS formájában: forrás



Sajnos (még) nincs ilyen bájos babakék lakkom, úgyhogy mindenképp egy más színösszeállításban kellett gondolkodnom. Színesebb verziót is elképzeltem, de felülkerekedett rajtam a nude iránti vágy, így a jelenlegi két kedvenc nude lakkomat raktam össze:




Felhasznált lakkok:
tojáshéj: ZOYA - Jacqueline
nude karamell: Moyra - 323 London

Remélem tetszik nektek az eheti újraalkotott manim! :) Szép napot és jó hétvégét!

18 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Határozottan cuki, próbáld ki te is egyszer! :)))

      Törlés
  2. Mindössze pár egyszerű vonal és hurok, két figyelemreméltó lakkból készített sáv elválasztásaként, és milyen letisztult, elegáns a végeredmény!
    Hopp, határozottan növőfélben lévő körmöket látok! Ez már nem stagnálás, jól látom? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol ezek a legvagányabb dolgok, amik fölött nem kell órákat ülni, a végeredmény mégis magáért beszél! :)
      A körmöm amilyen ütemben nő, úgy morzsolódik is le, elvesztettem pár sarkat az utóbbi napokban, úgyhogy lereszelés lesz a vége :(

      Törlés
  3. Ó ez nagyon cuki kis manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában a cukisággal hódítok, örülök, hogy neked is tetszik! :)) És köszönöm szépen!

      Törlés
  4. Hogy ne tetszene? :D Olyan szép lett ez a manikűröd is. *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm szépen a kedves visszajelzést, nagyon sokat jelent nekem. :) Örülök, hogy az egyszerűbbel is el lehet hódítani a közönség szívét. :D

      Törlés
  5. Uhh ez csodálatos manikűr lett, nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Judy! Nagyon örülök, hogy tetszik, nem is reméltem, hogy ekkora sikere lesz! :)))

      Törlés
  6. Milyen ügyes vagy, én tuti nem tudnék ilyen vékony vonalat húzni! :)

    VálaszTörlés
  7. De kis aranyos mani született! Nekem nagyon tetszik! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Isa! Nagyon örülök, hogy tetszik neked a masnis cukiság! :)))

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Köszi! :) A cukiság kiütéssel győzött. :)

      Törlés