2014. december 7., vasárnap

December színei kihívás - #2 piros

IsaBella kihívásának első fordulójában nem vettem részt, de a "piros" kört nem szerettem volna kihagyni. Egy olyan manit készítettem, amit anno műköröm formában viseltem.

Lakkal kicsit nehezebb volt megcsinálni, mert ugye a lakk egyből szárad, a csillámpor rücskös marad. A mintát a csillámra nem is tudtam volna ráfesteni, ezért alá került. A körmöm színe miatt nem túl esztétikus a francia megoldás, de erre út közben nem gondoltam, kérlek nézzétek el. :)




Egyetlen kód alá fog felkerülni a kihívás összes fordulója, kattintgassatok! :)




18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, elegáns, karácsonyi, tökéletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igyekeztem ünnepi hangulatban alkotni! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Judy! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Nagyon szeretem ezt a mintát! Anyukám ilyen magyalleveles díszeket készít tortára, ilyen szépek, mint a körmödön! A tiéd hogyan készült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Fairyfelicita! Anyukád nagyon ügyes lehet! :)
      Én a mintákat nagyon vékony, hosszú szőrű díszítő ecsettel készítem.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Noémi, nagyon aranyos vagy! :*

      Törlés
  5. Imádom az ilyen egyszerűbb manikűröket, amikor jól sikerül kiválasztani egy színt és egy mintát, az pedig önmagában feldobja a körmeinket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik, én is az egyszerűbbeket szeretem a mindennapokban. A vadabb manikat csak ideig óráig viselem el. :)

      Törlés
  6. Nagyon elegáns, nekem igazán tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! Köszönöm szépen, IsaBella! :)

      Törlés
  7. Nagyon csini. Nagyon szeretem a franciát, csak azt nem értem miért ilyen ritkán festek azt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Azt hiszem kicsit körülményesebb franciát festeni, és teljesen más díszítést igényel. Én műkörömbe csak a francia típust szerettem, de lakkozva inkább a telibe kentet. :P

      Törlés
  8. Olyan bájos manikűr lett. :)

    VálaszTörlés