2014. december 4., csütörtök

Körömnövesztési valóságshow - 6. rész (Siker!)

Három hete jelentkeztem a körömnövesztős fotónaplómmal, amikor is éppen stagnált a növekedés/erősödés. Megérte egy kicsit nyafogni akkor, mert azóta szép lassan, de biztosan növekszünk. :)

A legkritikusabb pont mindig a jobb kezem középső ujja: ő áll ki a legjobban az "ügyesebbik" kezemen, így ő sérül, kopik, szakad a legkönnyebben. Egy kicsit most is  le van maradva.
Ezen kívül kakukktojás a bal mutató ujjam, akit a növesztés után sikerült bevágni főzőcskézés közben, úgyhogy muszáj voltam kipótolni. :)

Jobb:



Bal:



Talán nem olyan látványos még ez a hossz, de nekem ez is kiugró eredmény. Nem is emlékszem mikor tudtam ennyire megnöveszteni... Azt hiszem ennél hosszabbra már nem igen szeretném növeszteni, a nagyon hosszú köröm nem is tetszik.

Minden esetre a projektet sikeresnek ítélem, és úgy gondolom, hogy alaplakként használva is ki tudta fejteni hatását az Eveline 8in1, még ha jóval később is. Magában nem bírtam pár napnál tovább hordani, a pucér körmöket nem annyira szeretem. :D És azok a fránya kihívások. :D :D  #mosomkezeim

6 megjegyzés:

  1. Én kétszer csináltam meg a kúrát, azóta szerencsére nem történt semmi komoly gond a körmeimmel, pont egy éve voltak visszavágva tövig, azóta nem kellett egyik körmömet sem.
    Nekem alaplakként is bevált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy általad rátaláltam! :) Amióta megvan, ezt használom alapnak. Kúrát nem bírtam, csak 3-4 napig. :)

      Törlés
  2. Nagyon sikeres, szerintem is. :) Annyira szépek lettek a körmeid. :)
    Bár sok rosszat hallottam erről a termékről, úgyhogy még nem tudom, hogy megvegyem-e vagy sem. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Biztos, hogy hatásos, más kérdés, hogy jó-e nekünk a szúrós szag és a formaldehid...:( Biztos, hogy nem.

      Törlés
  3. Abszolút siker, szépek a körmeid! Egyetértek veled, ennél sokkal hosszabb köröm nem is kell, ez szép, ízléses hosszúságú :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy egyet értünk! ;)

      Törlés