2015. április 27., hétfő

ManiCute - Természet



A Föld napja alkalmából lett a ManiCute mai témája a természet. Nekem az agyam még valahol leparkolt a rügyfakadás témánál, így mindenképpen valami virágot akartam festeni. (Bármennyire is próbáltam kreatívabban feldolgozni a témát.)



Ha nem tervezem meg a manikűrömet, akkor fordulhat elő egy ilyen végeredmény: kb nem sok köze a témánkhoz... Remélem azért elnézitek nekem, hogy mostanában nagyon business style-ban gondolkodom, ami a lakkozásaimat illeti.




Köszönöm, hogy benéztetek :)




20 megjegyzés:

  1. Wow ez fantasztikus lett. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Ennek nagyon örülök! :) És köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejött ez a mani! Csodaszép lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nekünk elég hasonló az ízlésünk! :)

      Törlés
  4. Igazán kis csinos, nőies lett. :) Nagyon szép ez a lila. :)

    VálaszTörlés
  5. Igazán elegáns, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Most nagyon elegánsba nyomom! :P

      Törlés
  6. Olyan elegáns! :) Nagyon bejövős!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy bejövős! Köszönöm! :)

      Törlés
  7. Örülök a posztnak! ^^
    Csodás mani lett, még mindig rettentően kreatív és ügyes vagy. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, drága M.! :) Az ilyen kedves szavakért még meghalni is érdemes volna :))

      Törlés
  8. Irtóra tetszik, olyan elegáns, különleges :)

    VálaszTörlés